Całodniowy webinar, podzielony na 4 części będący spójną całością. Ważne by obejrzeć go w całości. Stanowi on powtórkę całego materiału w odniesieniu do analizy przypadku.
W trakcie webinaru wykorzystywany jest materiał tekstowy:
- ANALIZA CASE STUDY. W czasie szkolenia, odwołuję się do case study. Pytam uczestników o wyszukiwanie różnego rodzaju wskaźników. Aby w pełni wykorzystać szkolenie i ćwiczyć w praktyce zdobywaną wiedzę, proszę abyś przed rozpoczęciem szkolenia, zapoznał się z opisem przypadku.
- SCHEMAT PRACY – jak przeprowadzić pierwsze spotkanie z osobą w kryzysie
Z nagrania video dowiesz się:
- Czym właściwie jest kryzys?
- Czy mój klient ma kryzys? Jak to rozpoznać?
- Omówienie wskaźników: fizjologicznych, emocjonalnych, behawioralnych i poznawczych
Z nagrania video dowiesz się:
- Z jakimi kryzysami możesz mieć do czynienia?
- Jakie są typy i rodzaje kryzysów
- Jaka jest dynamika kryzysu ostrego
- Jak wygląda sposób pracy z klientem w zależności od etapu kryzysu na jakim jest
Z nagrania video dowiesz się:
- Jaka jest dynamika kryzysu w stresie chronicznym
- Jak pracować z osobą w kryzysie chronicznym?
- Jakie czynniki osobowościowe wpływają na sposób przechodzenia kryzysu
Z nagrania video dowiesz się:
- Czym jest interwencja kryzysowa?
- Jakie są podstawowe zasady interwencji kryzysowej
- Jak wygląda 6-ścio etapowy model pracy w interwencji kryzysowej
- Jak przerowadzić pierwsze spotkanie z osobą w kryzysie – schemat pracy